lördag 16 januari 2016

Nu har vi äntligen börjat!

Jag vet inte om det är jag eller kunden som har längtat mest.  
Mäta, skissa, "bolla", rita, val av klinker, kakel, inredning, inköp, boka hantverkare osv. Det var avklarat innan julledighet och nu äntligen...start.

Badrum anno 1974 med plastmatta och porslin i tidsenlig färg. Allt ska bort, dusch ska ersätta badkar, fönster bytas ut för att göra detta möjligt. Skönt att veta att duktiga hantverkare är inblandade!

Om några veckor ska det vara på plats, kan bara bli bättre...eller?!





Foto: PernillasRum

4 kommentarer:

Eva sa...

Så spännande att se hur det blir! Kan tro att ni längtar lika mycket efter det nya resultatet. och det blir nog hur fint som helst, om jag känner dig rätt.
Kram Eva

PernillasRum sa...

Tack Eva, återkommer med "efter bilder"!

Kram Pernilla

Enkel stil sa...

Spännande! Såg för en tid sen ett Grand Design program där man valde olika färger på porslinet i badrummet. Läckert. Lycka till med projektet. Kram Anita

PernillasRum sa...

Tack Anita!
I det här fallet har kunden tröttnat rejält på färgat porslin 😊
Badrummet är klart nu men jag har inte fått ut nya bilder. Som jag brukar säga "Nöjd kund...lycklig inredare".
Kram