måndag 23 februari 2015

Ska ni till San Francisco?

Det ska inte jag. Om, då skulle jag gärna besöka inredningsbutiken Bluestone Main
Butiken ligger  en bit norr ut (Petaluma) men vi förmodar att jag skulle bila runt lite...

För mig är en del av tjusningen med resor att hämta inspiration och idéer från nya miljöer, byggnader, människor och just inredningsbutiker. Det kanske inte blir så mycket shopping med tanke på resebagaget men bara att få titta och njuta räcker långt.
















































































































































































2 kommentarer:

Enkel stil sa...

Den där svarta lampfoten hade gärna fått följa med mig hem. Kram Anita

PernillasRum sa...

Ja Anita, visst är den läcker! Kram Pernilla